Winkelwagen
Privacybeleid Cookies Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

1.

ONZE OVEREENKOMST MET U

Voordat u een excursie, activiteit, attractie of ticket ("Excursie") boekt via de website www.gotui.com is het voor ons belangrijk dat u begrijpt wat u boekt voordat u zich verbindt. Hieronder vindt u alles wat u moet weten, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Als we het hebben over ‘wij’, ‘ons’, enz. bedoelen we MUSEMENT, S.P.A. (Maatschappelijke zetel Milano, via Polesine 13, Italië/ Licentienummer reisbureau 170695 en btw-nummer 07978000961).

Wij hebben alle redelijke maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de door ons geadverteerde Excursies worden aangeboden door efficiënte en gerenommeerde bedrijven. Deze bedrijven volgen de lokale normen en vereisten.

Als u ons om welke reden dan ook wilt bereiken, stuur ons een e-mail help@gotui.com of bel ons op +31 85 107 0604 (Holland) en +32 59 57 00 00 (Belgie). We zijn elke dag geopend van 08:00 tot 20:00 uur.

U krijgt de mogelijkheid om excursies, activiteiten, attracties en ticketdiensten (hierna "excursies") te verkrijgen, onder voorbehoud van aanvaarding van de Boekingsvoorwaarden op de website, in overeenstemming met de prijzen, tarieven en annuleringsvoorwaarden die op het moment van de boeking worden weergegeven. De website zal u door de boekingsprocedure leiden.

2.

VOORDAT U BOEKT

Wij doen ons best om u zo snel mogelijk zoveel mogelijk te vertellen over onze Excursies voor uw vakantie begint. Neem de tijd om de Excursie-informatie op de website van GOTUI te lezen, zodat u een Excursie kunt boeken die voor u geschikt is.

Helaas verkopen we zoveel geweldige Excursies dat we niet altijd alle veranderingen over hun verloop kunnen bijhouden. Als u iets vindt dat niet helemaal accuraat is in onze informatie, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

Het is belangrijk dat u (en uw gezelschap):

  1. ervoor zorgen dat de boekingsgegevens die u ons verstrekt juist zijn;
  2. ons op de hoogte stellen van eventuele latere wijzigingen die u in uw boeking moet aanbrengen;
  3. controleren of u over een passende en geldige verzekering voor u en uw gezelschap beschikt die de geboekte Excursie(s) dekt en of u alle belangrijke feiten, waaronder bekende medische omstandigheden, aan uw verzekeraars bekendmaakt;
  4. zich houden aan alle voorwaarden en condities, of beperkingen, die de Excursie-aanbieder kan opleggen, hetzij op basis van leeftijd, gezondheid, gewicht en/of lengte, niveau van fitness, of anderszins;
  5. de Excursie-informatie zorgvuldig doorlezen voor details over eventuele eerdere noodzakelijke ervaring, vereisten en/of vaardigheidsniveaus;
  6. begrijpen dat sommige Excursies een element van risico met zich meebrengen en het uw verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de Excursie geschikt is voor u en/of uw partij;
  7. ervoor zorgen dat iedereen die jonger is dan 18 jaar op het moment van de Excursie door een volwassene wordt begeleid.

De grootte van de excursiegroepen kan variëren van 1 tot 99 deelnemers.

Personen met Beperkte Mobiliteit

Als de Excursie die u kiest niet uitdrukkelijk aangeeft dat het geschikt is voor mensen met beperkte mobiliteit, dan is deze niet geschikt.

3.

PRIJZEN

Alle prijzen zijn accuraat op de datum dat ze op de website van GOTUI worden gepubliceerd, maar wij behouden ons het recht voor om deze prijzen van tijd tot tijd te wijzigen. Aangezien wij een aantal verbazingwekkend lage tarieven bieden, kan een prijs die wij u hebben aangeboden stijgen of dalen als u later terugkomt om te boeken. Zorg ervoor dat u de Excursie die u wilt boekt wanneer u deze ziet, zodat wij u kunnen garanderen dat u de prijs betaalt die u hebt gezien.

De prijs van de excursie die u aan ons betaalt is inclusief:

  • Alle diensten vermeld op de bevestigingsmail van de boeking;
  • Italiaans btw.

De prijs is exclusief diensten die niet zijn vermeld in de bevestigingsmail van de boeking.

Betaalwijzen die wij accepteren:

Wij accepteren Mastercard, Visa, Amex, Ideal, Paypal, Google pay en Apple pay.

Op het moment van uw boeking wordt het volledige bedrag van uw creditcard of debetkaart afgetrokken. Betalingstransacties op onze website worden gecodeerd door een beveiligd betalingssysteem dat door enkele van ‘s werelds grootste banken wordt onderschreven en onze site wordt geverifieerd door Thawte. Deze technisch veilige omgeving zorgt ervoor dat creditcardgegevens niet kunnen worden onderschept en niet worden onthuld aan iemand anders dan aan financiële instellingen die worden geacht de betalingsinstructies van de klant te verwerken.

Mocht u een factuur nodig hebben, dan zal deze elektronisch naar u worden verzonden door middel van een PDF-bestand per e-mail. Mocht u geen elektronische factuur willen ontvangen, dan kunt u contact opnemen met het Customer Service Team.

Indien wij redelijke gronden hebben om te vermoeden dat uw boeking frauduleus is, behouden wij ons het recht voor om deze automatisch te annuleren en een kennisgeving te sturen naar het e-mailadres dat u op het moment van de boeking heeft opgegeven.

4.

VOORDAT U OP VAKANTIE GAAT

Zorg ervoor dat u de bevestigingsmail van uw Excursieboeking goed doorleest, om te bevestigen dat wat u geboekt heeft geschikt is voor u en neem ze mee op vakantie. Als u de instructies die wij u geven niet opvolgt, kunnen wij u mogelijk geen extra kosten vergoeden die u als gevolg hiervan in rekening worden gebracht.

5.

WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN

Als U Uw Boeking Annuleert of Wijzigt

U kunt het aantal geboekte personen voor de Excursie of de datum van de Excursie wijzigen door uw boeking rechtstreeks op de website van GOTUI te raadplegen. Voor alle andere wijzigingen dient u contact op te nemen met ons Customer Service Team.

Wijzigingen en/of annuleringen zijn niet toegestaan op boekingen die op het moment van de boeking worden geadverteerd als "niet terugvorderbaar".

Wanneer u uw excursiegegevens wijzigt, wordt de prijs van uw excursie gebaseerd op de prijs die geldt op de dag dat u de wijziging doorvoert. Deze prijzen zijn mogelijk niet dezelfde als op het moment van uw eerste boeking.

Als u uw boeking wilt annuleren, of een deel daarvan, kunt u dit doen door rechtstreeks toegang te krijgen tot uw boeking in de rubriek "Mijn boeking" van de GOTUI-website of door contact op te nemen met our Customer Service team. U kunt aansprakelijk worden gesteld voor de volledige of gedeeltelijke kosten van de geboekte Excursie. De details van de annuleringsvoorwaarden die van toepassing zijn op uw Excursieboeking worden op het moment van de boeking meegedeeld via het "winkelmandje". Alle annuleringen zullen worden vervolgd en de desbetreffende annuleringskosten zoals vastgesteld in de annuleringsvoorwaarden zullen van toepassing zijn.

Zodra uw boeking is geannuleerd, ontvangt u een bevestigingsmail van de annulering. Als dit niet gebeurt, neem dan contact met ons op.

Als We Uw Boeking Annuleren of Wijzingen

Wij streven ernaar om uw Excursie aan te bieden zoals ze geboekt is. Het is echter mogelijk dat we uw Excursie moeten annuleren als er bijvoorbeeld niet genoeg mensen voor de Excursie geboekt zijn. Wij behouden ons het recht voor om uw Excursie in alle omstandigheden te annuleren, maar als wij uw Excursie annuleren, kunt u ofwel een terugbetaling krijgen of een vervangende Excursie van ons accepteren en zullen wij altijd het verschil in prijs terugbetalen als de vervangende Excursie van een lagere prijs is. Indien u kiest voor een vervangende Excursie, zullen de voorwaarden van uw Excursieboeking niet veranderen.

Soms moeten we grote wijzigingen aanbrengen in uw Excursieboeking nadat u deze heeft gemaakt. Mocht dit gebeuren, dan zullen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Als de nieuwe regelingen niet passend zijn, kunt u de Excursie annuleren en bieden wij u een volledige terugbetaling aan.

De door ons getoonde excursietijden kunnen veranderen. Uw bevestigingsmail zal de laatste geplande tijdstippen tonen. Uw werkelijke tijden worden getoond op uw ticket (inclusief een eventueel e-ticket reisschema), dat u zorgvuldig moet controleren zodra u het ontvangt.

6.

OVERMACHT

Zeer zelden kunnen wij genoodzaakt zijn om uw Excursieboeking te wijzigen of te beëindigen als gevolg van onvoorziene belangrijke gebeurtenissen die bekend staan als overmacht. Dit betekent elke belangrijke gebeurtenis die wij of de aanbieder van de Excursie(s) in kwestie niet konden voorzien of vermijden, zelfs niet met de nodige zorg, en die buiten onze redelijke controle lagen. Dergelijke gebeurtenissen kunnen zijn: politieke geschillen, oorlogshandelingen, oorlogsdreiging, rellen, burgerlijke onlusten, terroristische activiteiten (daadwerkelijk of bedreigd) en de gevolgen daarvan, grenssluitingen, industriële acties en/of geschillen (daadwerkelijk of bedreigd), technische problemen met machines, vervoer of uitrusting, overheidsinterventie, natuur- en kernrampen, brand, epidemieën, gezondheidsrisico’s en pandemieën, gesloten of overvolle luchthavens, of explosie of extreme weersomstandigheden (inclusief orkanen) en alle andere soortgelijke gebeurtenissen.

Wijzigingen of beëindiging van uw contract als gevolg van overmacht zijn uiterst onwaarschijnlijk. Als dergelijke belangrijke gebeurtenissen zich toch voordoen, zullen wij uw Excursie volledig terugbetalen.

We zullen natuurlijk ons best doen om u als onze gewaardeerde klant ondersteuning te bieden waar we dat kunnen in deze omstandigheden.

7.

UW EXCURSIE

Gelieve uw bevestigingsmail van uw boeking en de creditcard of debetkaart waarmee u geboekt heeft mee op de Excursie nemen. De bevestigingsmail geeft u instructies over waar u elkaar op de dag kunt ontmoeten en wat u kunt verwachten.

Het is belangrijk dat u en uw gezelschap zich houden aan alle instructies, richtlijnen of informatie die de Excursie-aanbieder u geeft, vooral met betrekking tot uw gezondheid en veiligheid en die van uw partij.

Als u problemen heeft op de dag zelf, laat het de Excursie-aanbieder weten zodat zij u kunnen helpen. Als u dit niet laat weten, is het mogelijk dat wij u later niet kunnen helpen.

Als u een klacht heeft over uw excursie, moet u onmiddellijk de Excursie-aanbieder op de hoogte brengen. Als zij niet in staat zijn om het probleem onmiddellijk op te lossen en een van onze medewerkers niet beschikbaar is, dient u onmiddellijk contact op te nemen met ons resortteam per telefoon/fax/e-mail en wij zullen proberen u te helpen.

Als u nog steeds niet tevreden bent bij uw terugkeer naar huis, moet u binnen 28 dagen na de excursie een brief schrijven naar ons Customer Support team help@gotui.com om uw klacht goed te kunnen onderzoeken. Schrijf het bevestigingsnummer van uw excursie op uw brief/e-mail en vermeld uw telefoonnummers voor overdag en ‘s avonds. Als u ons niet de mogelijkheid geeft om een probleem lokaal op te lossen door het te melden bij de Excursie-aanbieder, of door ons te bellen en ons te informeren in het resort, dan kunnen wij uw klacht mogelijk niet positief behandelen.

Wij behouden ons het recht voor om u te weigeren als klant of met u zaken te blijven doen als wij, of een andere persoon met gezag, van mening zijn dat uw gedrag storend is, onnodig ongemak veroorzaakt, bedreigend of beledigend is, u schade toebrengt aan eigendommen, u een andere persoon van de excursie of onze medewerkers of agenten overstuur maakt, ergert, hindert, stoort of in enig risico of gevaar brengt, aan de telefoon, schriftelijk of persoonlijk.

Voor de toepassing van deze rubriek wordt met "u" of "uw" ook eventuele andere personen in uw partij bedoeld.

De Voorwaarden Van Uw Ticket

Wanneer u door de lucht, over zee of over de rivier reist, kan uw reis onderworpen zijn aan bepaalde internationale verdragen. U gaat ermee akkoord dat de eigen ’Vervoersvoorwaarden’ van het transportbedrijf op u van toepassing zijn op die reis. Bij het regelen van dit vervoer voor u vertrouwen wij op de voorwaarden van deze internationale verdragen en de ‘Vervoersvoorwaarden’. U erkent dat al deze voorwaarden deel uitmaken van uw contract met ons en met het transportbedrijf. Wij kunnen u volledige kopieën van deze verdragen leveren, als u ons daarom vraagt.

8.

PRIVACY

We weten hoe belangrijk uw privacy online is, dus nemen we dit thema ernstig. Tijdens het boekingsproces vragen wij u om persoonsgegevens, zoals de namen en creditcardgegevens van u en uw gezelschap. Alle verzamelde gegevens worden behandeld in overeenstemming met ons Privacybeleid en door het maken van de Excursieboeking bij ons, geeft u ons toestemming om persoonsgegevens over u en andere leden van uw gezelschap te verwerken.

9.

TUI WAARDEGARANTIE

Alle TUI Excursies worden gedekt door onze beste Waardegarantie. Dit betekent dat u er zeker van kunt zijn dat u nergens anders dezelfde voordelige Excursie tegen een lagere prijs vindt. Als u dat wel doet, zullen wij u het verschil terugbetalen onder de hieronder beschreven voorwaarden:

Voorwaarden van de Waardegarantie: Deze garantie is van toepassing op TUI Excursies. Om uw restitutie van het prijsverschil te claimen, moet u meer dan 24 uur voor de aanvang van de excursie gedocumenteerd bewijs van de goedkopere excursie overleggen*. Gedocumenteerd bewijs kan elk gepubliceerd materiaal zijn waarin alle voorwaarden van de excursie kunnen worden gecontroleerd (bijv. een actuele gedrukte brochure of website screenshot inclusief geldige URL). De Excursie moet identiek zijn aan de door TUI aangeboden excursie en mag geen deel uitmaken van een pakket, in termen van: valuta, route, inhoud, haltes, duur van de excursie, kwaliteit van de bus, taal en aantal gesproken talen en gegeven diensten. De excursies moeten plaatsvinden tijdens dezelfde kalenderweek (ma - zo). De Waardegarantie is niet van toepassing op illegale handelaren zonder vergunning en sluit speciale aanbiedingen uit.

De volgende diensten worden niet beschouwd als excursies in het kader van de Waardegarantie en zijn daarom uitgesloten van de Waardegarantie: Vluchtextra’s, vliegtickets, VIP-luchthavenservices, VIP-lounges, transfers, merchandise, kinderopvang extra’s, huurauto’s, voertuigverhuur, servicekosten, golfextra’s, bruiloftsextra’s, hotelupgrades, amusementsspelletjes en/of aanbetalingen van evenemententickets. Bovendien is de Waardegarantie niet van toepassing op tickets voor pretparken in Florida (VS).

*Voor gasten die meer dan 2 weken voor aanvang van de excursie boeken, moet elke klacht binnen een week na de boeking worden ingediend.

10.

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ACTIES EN SPECIALE AANBIEDINGEN

KORTINGSCODE: Een kortingscode geeft u recht op een korting voor een bepaalde periode onder bepaalde voorwaarden, zoals door ons gespecificeerd in de banner.

GEBRUIK VAN EEN KORTINGSCODE: De kortingscode kan alleen worden gebruikt op de gotui.com website en wordt toegepast tijdens het boeken. Kortingscodes kunnen niet met andere acties worden gecombineerd. De code kan niet worden toegepast op eerder gemaakte boekingen. De code kan alleen worden gebruikt via de online betaalmethode. Elk saldo dat op de kortingscode overblijft nadat deze is gebruikt, kan niet worden overgedragen of opgenomen.

EEN BOEKING MET KORTING ANNULEREN: Als u een boeking met korting annuleert of ervoor kiest om geen gebruik te maken van een boeking met korting, heeft u geen recht op restitutie van de korting of herinvoering van de actie. Als u een boeking met korting wijzigt, heeft u geen recht op restitutie van de korting of herinvoering van de actie. Alle terugbetalingen worden bepaald door het annuleringsbeleid van de specifieke activiteit en zijn exclusief de som van de korting / actie.

WEIGERING OM EEN KORTINGSCODE TOE TE PASSEN: Wij hebben het recht om op elk moment een korting te annuleren, in te trekken of te weigeren als wij reden hebben om aan te nemen dat de code onrechtmatig of illegaal wordt gebruikt. In het geval dat de code wordt geannuleerd of afgewezen, kan er geen claim tegen ons worden ingediend. We zullen ook weigeren om een kortingscode toe te passen op een boeking als de code is verlopen, de producten niet zijn opgenomen in de actie, de code al is gebruikt of als we niet het aantal gevraagde tickets kunnen leveren. In dergelijke gevallen zullen we u informeren over de juiste kosten van de boeking voordat de betaling in rekening wordt gebracht, zodat u de boeking kunt bevestigen en de voorwaarden kunt accepteren.

BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID: In het geval dat we een kortingscode annuleren, verwijderen, niet toepassen of weigeren, zijn we niet aansprakelijk voor verlies of schade van welke aard dan ook, direct of indirect, inclusief gederfde winst en dergelijke.

ACTIE: Een actie is een verwijzing naar een actiecode of kortingscode voor een bepaalde periode (de periode waarin de actie geldig is). In het geval dat we ervoor kiezen om een actie te annuleren, te verwijderen, niet toe te passen of te weigeren zijn we niet aansprakelijk voor verlies of schade van welke aard dan ook, direct of indirect, inclusief gederfde winst en dergelijke.

UITGESLOTEN PRODUCTEN: De kortingscode kan alleen worden toegepast op geselecteerde producten. De actie is niet geldig voor de producten van de volgende aanbieders:

  • Abba the Museum
  • Acua Water Park
  • ADVEO ( KARTING )
  • Anadolu Balonculuk Pamukkale/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Animal Turizm/Tantur Turizm Seyahat AS
  • APHRODITE WATERPARK PAPHOS/ TUI Cyprus Ltd
  • Aquapark Costa Teguise/ TUI España Turismo Slu
  • Aquapark Internacional S.A (Torremolinos)/TUI España Turismo Slu
  • AQUOPOLIS COSTA DAURADA
  • Asociación cultural Entre Flamencos del Puerto Aguadulce/TUI España Turismo Slu
  • ASPRO OCIO SA (Marineland)
  • Aspro Parks Canarias
  • Aspropark Canarias Gran Canaria
  • Atomium
  • Aventura Lanzabuggy S.L.
  • Avignon Tourisme
  • Bioparc Fuengirola/TUI España Turismo Slu
  • BLANDS/TUI España Turismo Slu
  • Brevard Zoo
  • Casa Milan
  • Catamaran Sensation
  • Catedral Tarragona y Museo Diocesano
  • Catlanza
  • Centre Pompidou
  • Château de Chenonceau
  • Château de Versailles
  • Chateau Royal d’Amboise
  • Cinecittà World
  • Cité de l’Espace Toulouse
  • CREUERS COSTA DAURADA
  • Crocodiles Park Aljama SL/TUI España Turismo Slu
  • DDR Museum
  • Disneyland
  • DISNEYLAND PARIS
  • DOFI JET BOATS
  • Domaine National de Chambord
  • DOWNHILL BIKES/TUI España Turismo Slu
  • Ecomusée d’Alsace
  • FASOURI WATERMANIA WATERPARK LIMASSOL/TUI Cyprus Ltd
  • FLAMENCO MALAGA, SL Tablao Alegría
  • Fraport Tav/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Freebird Catamaran
  • Futuroscope
  • Gardaland
  • GLOBALTIX SDN. BHD.
  • Golf Globe
  • Grupo Parques Reunidos
  • Hamburg Tourismus / Hamburg Card
  • HAT Marketing - Dine4less Card
  • Heineken Experience
  • HOUSE OF ILUSION/TUI España Turismo Slu
  • Il Tuo Ticket
  • INCOMING LIGURIA - C-WAY SRL
  • Indigo
  • Ingresso
  • Isole Borromee
  • JEEP TOUR SALOU
  • Jom Travel Local
  • Jungfraubahnen Management AG
  • Kennedy Space Center
  • Knotts Berry Farm
  • Körperwelten /Institut für Plastination e.K.
  • LA MASIA DE TORDERA/TUI España Turismo Slu
  • L’AMFORA - JAIME ANTONIO MARTOS QUINTANA/TUI España Turismo Slu
  • Leisure Parks S.A, Parques de la Naturaleza Selwo S.L (Teleferico-Marina- Aventuras)/TUI España Turismo Slu
  • Leolandia
  • Loro Parque/TUI España Turismo Slu
  • Louwman Museum
  • Madame Tussauds and Dungeon Amsterdam (Merlin Entertainments)
  • MARIMURTRA/TUI España Turismo Slu
  • Marineland Antibes
  • Meander Travel/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Mémorial de Caen
  • Merlin Entertainments Group Deutschland GmbH
  • MGM Resorts International
  • Miniatur Wunderland Hamburg GmbH
  • Mini-Europe
  • Mirabilandia
  • MOCO Museum
  • Monuments Nationaux de France
  • Movie Park Germany
  • MUCEM
  • Musée de la Romanité de Nîmes
  • Musée des Confluences
  • Musée d’Orsay & Musée de l’Orangerie
  • Musée du Louvre
  • Museo Nacional del Prado
  • Museo Reina Sofia
  • Museum of Fine Arts (MSK)
  • Museum of Illusions Vienna
  • National Geographic Day Tours
  • Nausicaà Centre de la Mer
  • Only Lyon Tourisme et Congrès
  • OPERA NATIONAL DE PARIS – Garnier
  • Panoramapunkt GmbH
  • PARCS AQUATICS DE LA COSTA BRAVA S.A (WATERWORLD)/TUI España Turismo Slu
  • PARCS AQUATICS DE LA COSTA BRAVA S.A. (Aquadiver)
  • Pont du Gard
  • PortAventura World
  • Puy du Fou
  • PUY DU FOU ESPAÑA
  • Quad Zone, Lda/TUI Cape Verde
  • Ravensburger Spieleland - Freizeit und Promotion GmbH
  • Red Cat Adventures
  • Regensburger Stadtrundfahrten GmbH
  • Remad lll - Embarcações de Recreio/TUI Cape Verde
  • Rijksmuseum
  • Riva Empreendimentos Turisticos Lda/TUI Cape Verde
  • Roma Pass - Zetema Progetto Cultura srl
  • San Diego Zoo
  • Sea Life Centre Spain S.A U Benalmadena/TUI España Turismo Slu
  • Seaquarium
  • SeaWorld Busch Gardens
  • SeaWorld Orlando
  • SeaWorld Parks and Entertainment
  • Six Flags
  • Six Flags Magic Mountain
  • Sky Sport Paragliding/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Staatliche Museen Berlin
  • Submarine Safaris Lanzarote/TUI España Turismo Slu
  • Tantur Tourism Travel/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Technik Museen Sinsheim Speyer SVM GmbH
  • The Land of Legends
  • The Walt Disney Family Museum
  • Tilos Travel/Tantur Turizm Seyahat AS
  • TMB - Transports Metropolitans de Barcelona
  • Tour Montparnasse 56
  • TUI Italia srl
  • TUI LANZAROTE
  • Turismo Torino e Provincia
  • TV-Turm Alexanderplatz Gastronomiegesellschaft mbH // Berliner Fernsehturm
  • Universal Orlando Resort
  • Universal Studios Hollywood
  • Unver Su Sporlari/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Van Gogh Museum
  • Verwunderei GmbH - Illuseum Berlin
  • Visit Berlin - Berlin Welcome Card
  • Walt Disney World
  • Warner Bros Studios
  • WarsawPass / City Info sp. z o. o.
  • WONDR
  • Xanterra
  • Yda Dalaman Havalimani/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Yesil Marmaris Bodrum-Marmaris/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Yey Touristfly/Tantur Turizm Seyahat AS
  • Zoo Parc de Beauval
  • Zoom Torino

11.

CONTACT OPNEMEN MET U

Als u via onze website boekt of er in andere omstandigheden voor heeft gekozen dat wij contact met u opnemen via e-mail, zullen wij met u communiceren via het door u opgegeven e-mailadres. Bijvoorbeeld om uw e-bevestiging, e-ticket, e-annulering, etc. te verstrekken. Wij gaan ervan uit dat uw e-mailadres juist is en dat u de risico’s van het gebruik van deze vorm van communicatie begrijpt. Houd er rekening mee dat u mogelijk nog steeds contact met ons moet opnemen via ons Customer Service Team of schriftelijk, zoals vereist in onze algemene voorwaarden.

12.

TOEPASSELIJKE WETGEVING EN RECHTSGEBIED

Deze Algemene Voorwaarden zijn onderworpen aan de Italiaanse wetgeving en in het bijzonder aan het Wetsdecreet nr. 206/2005 betreffende contracten op afstand en aan het Wetsdecreet nr. 70/2003 betreffende bepaalde aspecten met betrekking tot e-commerce. Indien u uw gebruikelijke woonplaats heeft in een ander land van de EU dan Italië geniet u krachtens Artikel 6 (2) van Verordening nr. 593/2008 ook van de bescherming van de verplichte bepalingen van het land van uw gebruikelijke woonplaats.

13.

ONLINE GESCHILLENBESLECHTING

Krachtens Sectie 14 van de Verordening (EU) nr. 524/2013 stellen we u hierbij in kennis van het feit dat u geschillen met betrekking tot de aankoop van de Producten op de Website kunt beslechten via het ODR onlineplatform dat beheerd wordt door de Europese Commissie en toegankelijk is op het volgende adres.