TUI MUSEMENT ALGEMENE VOORWAARDEN
ONZE OVEREENKOMST MET JOU
Voordat je een excursie, activiteit, attractie of ticket (“Excursie”) boekt via de website www.tuimusement.com, vinden we het belangrijk dat je begrijpt wat je boekt voordat je je vastlegt. Hieronder hebben we alles wat je moet weten op een rijtje gezet, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Als we het hebben over ‘wij’, ‘ons’, enz., bedoelen we MUSEMENT S.P.A. (Geregistreerd kantooradres in Milaan, via Polesine 13, fiscaal nummer en btw-nummer 07978000961, online reisbureauvergunning prot. n. 170695).
We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de door ons geadverteerde excursies om ervoor te zorgen dat de door ons geadverteerde excursies worden aangeboden door efficiënte en gerenommeerde bedrijven. Deze bedrijven voldoen aan de lokale normen en vereisten.
Als je om welke reden dan ook contact met ons wilt opnemen, stuur dan een e-mail naar (support@tuimusement.com) of bel ons op +44 121 468 3145. (VK) of +1 208-744-6464 (VS).
Je kunt excursies, activiteiten, attracties en tickets (hierna ‘excursies’ genoemd) boeken, mits je akkoord gaat met de boekingsvoorwaarden op de website, volgens de prijzen, tarieven en annuleringsvoorwaarden die op het moment van boeken worden weergegeven. De website helpt je bij het boekingsproces.
National Geographic Partners, LLC (“NGP”) heeft Musement en bepaalde aan TUI gelieerde en gecontroleerde entiteiten een licentie verleend om National Geographic Day Tours en bepaalde gerelateerde producten of diensten (“dagtochten”) te verkopen, te boeken, te organiseren en te beheren op onze website en in ons marketingmateriaal. NGP is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de verkoop, boeking, uitvoering, organisatie of levering van de diensten of accommodaties die je worden aangeboden in verband met dagtochten.
IN GEEN GEVAL ZIJN NGP, HAAR MOEDERMAATSCHAPPIJ, DOCHTERONDERNEMINGEN EN RECHTVERKRIJGENDEN, EN HUN RESPECTIEVELIJKE WERKNEMERS, GELIEERDE ONDERNEMINGEN, FUNCTIONARISSEN, DIRECTEUREN, OPVOLGERS, VERTEGENWOORDIGERS, AGENTEN EN RECHTVERKRIJGENDEN (GEZAMENLIJK “NATIONAL GEOGRAPHIC”) AANSPRAKELIJK VOOR ENIGE VORDERINGEN, VERLIEZEN, SCHADE, KOSTEN OF UITGAVEN DIE VOORTVLOEIEN UIT OF VERBAND HOUDEN MET DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN, DAGTOCHTEN OF HET ONDERWERP DAARVAN ONDER ENIGE JURIDISCHE OF BILLIJKE THEORIE, MET INBEGRIP VAN CONTRACTBREUK, ONRECHTMATIGE DAAD (MET INBEGRIP VAN NALATIGHEID), STRIKTE AANSPRAKELIJKHEID EN ANDERSZINS, VOOR ENIGE GEVOLGSCHADE, INCIDENTELE SCHADE, INDIRECTE SCHADE, EXEMPLARISCHE SCHADE, BIJZONDERE SCHADE OF STRAFRECHTELIJKE SCHADE. BEPERKINGEN EN UITSLUITINGEN ZIJN VAN TOEPASSING VOOR ZOVER MAXIMAAL TOEGESTAAN DOOR DE WET.
VOORDAT JE BOEKT
We doen ons best om je zo snel mogelijk voor je vakantie zoveel mogelijk info te geven over onze excursies. Neem even de tijd om de excursie-info op de TUI MUSEMENT website te lezen, zodat je een excursie boekt die bij je past.
Helaas verkopen we zoveel geweldige excursies dat we niet altijd op de hoogte kunnen blijven van wijzigingen in de organisatie ervan. Als je iets vindt dat niet helemaal klopt in onze informatie, laat het ons dan zo snel mogelijk weten.
Het is belangrijk dat jij (en je reisgezelschap):
ervoor zorgt dat de boekingsgegevens die je ons verstrekt correct zijn;
ons op de hoogte houdt van eventuele latere wijzigingen die je in je boeking moet aanbrengen;
controleert of je een geschikte en geldige verzekering hebt voor jezelf en je gezelschap, die de geboekte excursie(s) dekt, en dat je alle belangrijke feiten, waaronder bekende medische aandoeningen, aan je verzekeraars meldt;
je houdt aan alle voorwaarden of beperkingen die de excursieaanbieder kan opleggen, ongeacht of deze gebaseerd zijn op leeftijd, gezondheid, gewicht en/of lengte, conditie of anderszins;
de excursie-info goed doorleest voor gegevens over eventuele vereiste excursie, vereisten en/of vaardigheidsniveaus;
begrijpt dat sommige excursies een risico met zich meebrengen en dat het jouw verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat de excursie geschikt is voor jou en/of je gezelschap;
ervoor zorgt dat iedereen die op het moment van de excursie jonger is dan 18 jaar, wordt begeleid door een volwassene.
De groepsgrootte van excursies kan variëren van 1 tot 99 deelnemers.
Personen met beperkte mobiliteit
Als de excursie die je kiest niet uitdrukkelijk aangeeft dat deze geschikt is voor personen met beperkte mobiliteit, dan is deze niet geschikt.
PRIJZEN
Alle prijzen kloppen op de datum dat ze op de TUI MUSEMENT website staan, maar we kunnen ze af en toe aanpassen. Omdat we soms superlage prijzen hebben, kan een prijs die we je hebben gegeven hoger of lager worden als je later terugkomt om te boeken. Zorg dat je de excursie die je wilt, boekt zodra je deze ziet, zodat we kunnen garanderen dat je de prijs betaalt die je hebt gezien.
De prijs van de excursie die je aan ons betaalt, is inclusief:
Alle diensten die in de boekingsbevestigingsmail staan;
Italiaanse btw.
De prijs is exclusief diensten die niet in de boekingsbevestigingsmail staan.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
Wij accepteren Mastercard, Visa, Amex, Ideal, Paypal, Google Pay en Apple Pay.
Op het moment van je boeking wordt het volledige vermelde bedrag van je creditcard of betaalkaart afgeschreven. Betalingstransacties op onze website worden versleuteld door een veilig betalingssysteem dat wordt aanbevolen door enkele van 's werelds toonaangevende banken en onze site is geverifieerd door Thawte. Deze technisch veilige omgeving zorgt ervoor dat creditcardgegevens niet kunnen worden onderschept en niet worden bekendgemaakt aan anderen dan financiële instellingen die nodig zijn om betalingsopdrachten van de klant te verwerken.
Als je een factuur nodig hebt, wordt deze elektronisch naar je gestuurd in de vorm van een pdf-bestand per e-mail. Als je geen elektronische factuur wilt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.
Als we redelijke gronden hebben om te vermoeden dat je boeking frauduleus is, behouden we ons het recht voor om deze automatisch te annuleren en een kennisgeving per e-mail te sturen naar het e-mailadres dat je bij het boeken hebt opgegeven.
VOORDAT JE OP VAKANTIE GAAT
Zorg ervoor dat je de bevestigingsmail van je excursie goed doorleest, zodat je zeker weet dat je de juiste boeking hebt gedaan. Neem deze mail mee als je op vakantie gaat. Als je de instructies die we je geven niet opvolgt, kunnen we je eventuele extra kosten die je hierdoor maakt mogelijk niet terugbetalen.
WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN
Als je je boeking wijzigt of annuleert
Je kunt het aantal personen dat voor de excursie is geboekt of de datum van de excursie wijzigen door je boeking rechtstreeks op de website van TUI MUSEMENT te bekijken. Voor alle andere wijzigingen moet je contact opnemen met onze klantenservice.
Wijzigingen en/of annuleringen zijn niet mogelijk voor boekingen die op het moment van boeken als ‘niet-terugbetaalbaar’ worden aangemerkt.
Als je de gegevens van je excursie wijzigt, wordt de prijs van je excursie gebaseerd op de prijs die geldt op de dag dat je de wijziging doorvoert. Deze prijzen kunnen afwijken van de prijzen die golden toen je je boeking maakte.
Als je je boeking of een deel daarvan wilt annuleren, kun je dit doen door rechtstreeks naar je boeking te gaan in het gedeelte ‘Mijn boeking’ op de website van TUI MUSEMENT of door contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat je de volledige kosten of een deel van de kosten van de geboekte excursie moet betalen. De gegevens van het annuleringsbeleid dat van toepassing is op je excursieboeking worden bij het boeken vermeld in het ‘winkelmandje’. Alle annuleringen worden uitgevoerd en in rekening gebracht met de relevante annuleringskosten volgens het annuleringsbeleid.
Zodra je boeking is geannuleerd, ontvang je een annuleringsbevestiging per e-mail. Als dit niet gebeurt, neem dan contact met ons op.
Als wij je boeking annuleren of wijzigen
Wij streven ernaar om je excursie zoals geboekt uit te voeren. Het kan echter voorkomen dat wij je excursie moeten annuleren, bijvoorbeeld als er niet genoeg mensen hebben geboekt. We behouden ons het recht voor om je excursie onder alle omstandigheden te annuleren, maar als we je excursie annuleren, kun je kiezen voor een terugbetaling of een vervangende excursie van ons accepteren. We zullen altijd het prijsverschil terugbetalen als de vervangende excursie goedkoper is. Als je voor een vervangende excursie kiest, blijven de algemene voorwaarden van je excursieboeking ongewijzigd.
Soms moeten we grote wijzigingen aanbrengen in je excursieboeking nadat je deze hebt gemaakt. Als dit gebeurt, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als de nieuwe regeling niet geschikt is, kun je de excursie annuleren en krijg je een volledige terugbetaling.
De door ons aangegeven tijden van excursies kunnen veranderen. In je bevestigingsmail staan de meest recente geplande tijden. De daadwerkelijke tijden staan op je ticket (inclusief eventuele e-ticketreisbeschrijving), die je zorgvuldig moet controleren zodra je deze ontvangt.
OVERMACHT
In zeldzame gevallen kunnen we genoodzaakt zijn om je excursieboeking te wijzigen of te annuleren vanwege onvoorziene grote gebeurtenissen, ook wel overmacht genoemd. Dit zijn grote gebeurtenissen die wij of de aanbieder van de excursie(s) in kwestie, zelfs met alle zorgvuldigheid, niet konden voorzien of voorkomen en die buiten onze redelijke controle lagen. Dergelijke gebeurtenissen kunnen zijn: politieke geschillen, oorlogshandelingen, oorlogsdreiging, rellen, burgerlijke onrust, terroristische activiteiten (daadwerkelijk of dreigend) en de gevolgen daarvan, grenssluitingen, stakingen en/of arbeidsconflicten (daadwerkelijk of dreigend), technische problemen met machines, transportmiddelen of apparatuur, overheidsingrijpen, natuur- en nucleaire rampen, brand, epidemieën, gezondheidsrisico's en pandemieën, gesloten of overbelaste luchthavens, explosies of extreme weersomstandigheden (waaronder orkanen) en andere soortgelijke gebeurtenissen.
Wijzigingen of beëindiging van je contract als gevolg van overmacht zijn uiterst onwaarschijnlijk. Als dergelijke ingrijpende gebeurtenissen zich echter toch voordoen, zullen wij je je excursie volledig terugbetalen.
Uiteraard zullen wij ons best doen om je als onze gewaardeerde klant in deze omstandigheden waar mogelijk ondersteuning te bieden.
JE EXCURSIE
Neem je boekingsbevestiging per e-mail en de creditcard of betaalkaart waarmee je hebt geboekt mee op de excursie. In de bevestigingsmail vind je instructies over waar je op de dag zelf moet zijn en wat je kunt verwachten.
Het is belangrijk dat jij en je gezelschap zich houden aan alle instructies, aanwijzingen of informatie die je van de excursieorganisator krijgt, vooral met betrekking tot de gezondheid en veiligheid van jou en je gezelschap.
Als je op de dag zelf problemen hebt, laat dit dan weten aan de excursieorganisator, zodat zij je kunnen helpen. Als je dit niet doet, kunnen wij je later mogelijk niet helpen.
Als je een klacht hebt over je excursie, moet je dit onmiddellijk melden aan de excursieorganisator. Als zij het probleem niet meteen kunnen oplossen en er geen medewerker van ons beschikbaar is, neem dan direct contact op met ons resortteam via telefoon/fax/e-mail. We zullen dan ons best doen om je te helpen.
Als je bij thuiskomst nog steeds niet tevreden bent, moet je binnen 28 dagen na de excursie een brief sturen naar ons klantenserviceteam (support@tuimusement.com), zodat je klacht goed kan worden onderzocht. Vermeld je excursiebevestigingsnummer in je brief/e-mail en geef je telefoonnummers voor overdag en 's avonds door. Als je ons niet de kans geeft om een probleem lokaal op te lossen door het te melden aan de aanbieder van de excursie of door ons te bellen en te informeren in het resort, kunnen we je klacht mogelijk niet positief afhandelen.
We behouden ons het recht voor om je als klant te weigeren of de samenwerking met je te beëindigen als wij, of een andere bevoegde persoon, van mening zijn dat je gedrag storend is, onnodig ongemak veroorzaakt, bedreigend of beledigend is, je eigendommen beschadigt, je andere personen tijdens de excursie of onze medewerkers of agenten van streek maakt, irriteert, stoort of in gevaar brengt, zowel telefonisch, schriftelijk als persoonlijk.
Voor de toepassing van dit artikel omvat de verwijzing naar “je” of “jouw” ook alle andere personen in je gezelschap.
De voorwaarden van je ticket
Wanneer je per vliegtuig, over zee of over rivieren reist, kan je reis onderworpen zijn aan bepaalde internationale verdragen. Je gaat ermee akkoord dat de ‘vervoersvoorwaarden’ van de vervoersmaatschappij op die reis op jou van toepassing zijn. Bij het regelen van dit vervoer voor jou baseren we ons op de voorwaarden die zijn opgenomen in deze internationale verdragen en die ‘vervoersvoorwaarden’. Je erkent dat al deze voorwaarden deel uitmaken van je overeenkomst met ons en met de vervoersmaatschappij. Op verzoek kunnen we je volledige kopieën van de verdragen verstrekken.
PRIVACY
We weten hoe belangrijk je online privacy is, dus we nemen het serieus. Tijdens het boeken vragen we je om persoonsgegevens, zoals de namen van jou en je gezelschap, en je creditcardgegevens. Alle gegevens die we verzamelen, worden behandeld volgens ons privacybeleid. Door bij ons een excursie te boeken, geef je toestemming om persoonlijke informatie over jou en je gezelschap te verwerken.
TUI LAAGSTEPRIJSGARANTIE
Alle TUI excursies vallen onder onze laagsteprijsgarantie. Dit betekent dat je er zeker van kunt zijn dat je nergens anders dezelfde geweldige excursie voor een lagere prijs zult vinden. Als dat toch het geval is, betalen we je het verschil terug onder de hieronder vermelde voorwaarden:
Voorwaarden voor de laagsteprijsgarantie: deze garantie geldt voor TUI excursies. Om aanspraak te maken op terugbetaling van het prijsverschil, moet je uiterlijk 24 uur voor aanvang van de excursie gedocumenteerd bewijs van de goedkopere excursie overleggen*. Gedocumenteerd bewijs kan elk gepubliceerd materiaal zijn waarin alle voorwaarden van de excursie kunnen worden geverifieerd (bijvoorbeeld een actuele gedrukte brochure of een screenshot van de website met een geldige URL). De excursie moet hetzelfde zijn als die op TUI.MUSEMENT.COM en mag geen deel uitmaken van een pakket wat betreft: valuta, reisroute, inhoud, stops, duur van de excursie, kwaliteit van de bus, taal en aantal gesproken talen en aangeboden service. Excursies moeten in dezelfde kalenderweek (ma-zo) plaatsvinden. De laagsteprijsgarantie geldt niet voor handelaren zonder vergunning/illegale handelaren en geldt niet voor speciale aanbiedingen.
De volgende diensten worden niet beschouwd als excursies in het kader van de prijsgarantie en zijn daarom uitgesloten van de laagsteprijsgarantie: vlucht extra's, vliegtickets, VIP-luchthavendiensten, VIP-lounges, transfers, merchandise, kinderopvang-extra's, huurauto's, voertuigverhuur, servicekosten, golf-extra's, bruiloft-extra's, hotelupgrades, entertainmentgames en/of aanbetalingen voor evenementtickets. Bovendien geldt de laagsteprijsgarantie niet voor tickets voor themaparken in Florida (VS).
*Voor gasten die meer dan 2 weken voor aanvang van de excursie boeken, moet elke claim binnen een week na het moment van boeken worden ingediend.
VOORWAARDEN VOOR PROMOTIES EN SPECIALE AANBIEDINGEN
GEBRUIK VAN EEN KORTINGSCODE: de kortingscode kun je alleen gebruiken op de website www.tuimusement.com en wordt toegepast tijdens het aankoopproces. Je kunt verschillende codes niet samen met andere promoties gebruiken. De kortingscode kan niet worden toegepast op eerder gemaakte boekingen. Je kunt de kortingscode alleen gebruiken via de online betaalmethode. Een eventueel resterend saldo op de kortingscode nadat deze is gebruikt, kan niet worden overgedragen of opgenomen.
EEN BOEKING MET KORTING ANNULEREN: als je een boeking met korting annuleert of besluit deze niet te gebruiken, heb je geen recht op korting of herstel van de promotie. Als je een boeking met korting wijzigt, heb je geen recht op terugbetaling van de korting of herstel van de promotie. Alle terugbetalingen worden bepaald door het annuleringsbeleid van de specifieke activiteit en omvatten niet het bedrag van de korting/promotie.
WEIGERING OM EEN KORTINGSCODE IN TE LOSSEN: we kunnen op elk moment een korting annuleren, intrekken of weigeren in te lossen als we redenen hebben om aan te nemen dat de code op onrechtmatige of illegale wijze wordt gebruikt. In het geval dat de code wordt geannuleerd of geweigerd, kan er geen claim tegen ons worden ingediend. We weigeren ook om een promotiecode toe te passen op een boeking als de code is verlopen, de producten niet onder de promotie vallen, de code al is ingewisseld of we niet in staat zijn om het gevraagde aantal tickets te leveren. In dergelijke gevallen zullen we je informeren over de juiste kosten van de boeking voordat we de betaling in rekening brengen, zodat je de mogelijkheid hebt om de boeking te bevestigen en de voorwaarden te accepteren.
BEPERKING VAN AANSPRAKELIJKHEID: als we een promotiecode annuleren, verwijderen, niet toepassen of weigeren, zijn we niet aansprakelijk voor verliezen of schade van welke aard dan ook, direct of indirect, inclusief gederfde winst en dergelijke.
PROMOTIE: een promotie is een verwijzing naar een promotiecode of kortingscode voor een bepaalde periode (de periode waarin de promotie geldig is). Als we besluiten om een promotie te annuleren, te verwijderen, niet toe te passen of te weigeren, zijn we niet aansprakelijk voor verliezen of schade van welke aard dan ook, direct of indirect, inclusief gederfde winst en dergelijke.
UITGESLOTEN PRODUCTEN: de kortingscode kan alleen worden toegepast op geselecteerde producten. Dit geldt niet voor de producten van de volgende leveranciers:
360 Chicago
9/11 Tribute Museum
Abba the Museum
Acua Water Park
Amaze
Anadolu Balonculuk Pamukkale
Andretti's Indoor Karting and Games
Animal Turizm
APHRODITE WATERPARK PAPHOS
AQUALANDIA Y MUNDOMAR
Aquapark Costa Teguise
Aquapark Internacional S.A (Torremolinos)
Aquarium Barcelona
AQUOPOLIS COSTA DAURADA
ARTECHOUSE
Asisi Panorama - Die Mauer
Asociación cultural Entre Flamencos del Puerto Aguadulce
ASPRO OCIO SA (Marineland)
Aspro Parks Canarias
Aspropark Canarias Gran Canaria
Atomium
Aventura Lanzabuggy S.L.
Avignon Tourisme
Belvedere Wien
Bioparc Fuengirola
BLANDS
Blue Man Group
Brevard Zoo
Casa Milan
Catamaran Sensation
Catedral Tarragona y Museo Diocesano
Catlanza
Central Florida Zoo
Centre Pompidou
Château de Chenonceau
Château de Versailles
Chateau Royal d'Amboise
Cinecittà World
Cité de l'Espace Toulouse
CityPASS
Classic Harbor Line
CREUERS COSTA DAURADA
Crocodiles Park Aljama SL
Croisieres AML
DDR Museum
Deutsches Spionagemuseum | German Spy Museum
Disneyland
DISNEYLAND PARIS
DOFI JET BOATS
Domaine National de Chambord
DOWNHILL BIKES
Ecomusée d'Alsace
ELECTRIC KARTING SALOU
Empire State Building
Energy 2000 / Energylandia Amusement Park
Escape Bicycle Tours
FASOURI WATERMANIA WATERPARK LIMASSOL
FC Barcelona
Figure 8 / Museum of Ice Cream
Flamenco Alegría
Fotografiska NY
Fotografiska Stockholm
Fraport Tav
Freebird Catamaran
Fun Spot Theme Parks
Futuroscope
Gardaland
Globaltix Pte Ltd
GLOBALTIX SDN. BHD.
Go City
Golf Globe
Grand Central Official Tours
Grupo Parques Reunidos
Hamburg Travel GmbH
HAT Marketing - Dine4less Card
Heide-Park Soltau GmbH
Heineken Experience
Helidream Helicopters
Historic Tours of America
HOUSE OF ILUSION
Hudson Yards Experiences
iFly
Il Tuo Ticket
INCOMING LIGURIA - C-WAY SRL
Indigo
Ingresso
Intrepid Sea Air & Space Museum
Isole Borromee
JEEP TOUR SALOU
Jom Travel Local
Jungfraubahnen Management AG
Kennedy Space Center
Knotts Berry Farm
Körperwelten /Institut für Plastination e.K.
Kunsthistorisches Museum
LA MASIA DE TORDERA
L'AMFORA - JAIME ANTONIO MARTOS QUINTANA
Legoland California
Legoland Florida
Leisure Parks S.A, Parques de la Naturaleza Selwo S.L (Teleferico-Marina- Aventuras)
Leolandia
Loro Parque
Louwman Museum
Madame Tussauds and Dungeon Amsterdam
MARIMURTRA
Marineland Antibes
Meander Travel
Mémorial de Caen
Merlin Entertainments - Midway USA
Merlin Entertainments Group Deutschland GmbH
MGM Resorts International
Miniatur Wunderland Hamburg GmbH
Mini-Europe
Mirabilandia
MOCO Museum
Monuments Nationaux de France
Movie Park Germany
MUCEM
Musée de la Romanité de Nîmes
Musée des Confluences
Musée d'Orsay & Musée de l'Orangerie
Musée du Louvre
Museo Nacional del Prado
Museo Reina Sofia
Museum of Fine Arts (MSK)
Museum of Illusions Vienna
National Geographic Day Tours
National September 11th Memorial & Museum
Nausicaà Centre de la Mer
New England Aquarium
New York Botanical Garden
Niagara Parks
NYC Photo Safari
One World Observatory
Only Lyon Tourisme et Congrès
OPERA NATIONAL DE PARIS - Garnier
Panoramapunkt GmbH
PARCS AQUATICS DE LA COSTA BRAVA S.A (WATERWORLD)
PARCS AQUATICS DE LA COSTA BRAVA S.A. (Aquadiver)
Penn Museum
Pont du Gard
PortAventura World
Priohub
Puy du Fou
PUY DU FOU ESPAÑA
Quad Zone, Lda
Ravensburger Spieleland - Freizeit und Promotion GmbH
Red Cat Adventures
Regensburger Stadtrundfahrten GmbH
Remad lll - Embarcações de Recreio
Rembrandt House - Museum Het Rembrandthuis
Rep Selling Tool Integration
Revolution Adventure (Off Road)
Rijksmuseum
Riva Empreendimentos Turisticos Lda
Roma Pass - Zetema Progetto Cultura srl
Sagrada Familia
San Diego Zoo
Sea Life Centre Spain S.A U Benalmadena
Seaquarium
SeaWorld Busch Gardens
SeaWorld Orlando
SeaWorld Parks and Entertainment
SINGEXPRESS TRAVEL DMC
Six Flags
Six Flags Magic Mountain
Sky Sport Paragliding
Skydeck Chicago
Skylon Tower
Snaeland Travel
Solomon R. Guggenheim Museum
Spanische Hofreitschule
Spyscape
Staatliche Museen Berlin
Submarine Safaris Lanzarote
SUMMIT One Vanderbilt
Superblue
Tantur Tourism Travel
Technik Museen Sinsheim Speyer SVM GmbH
Terra Natura y Aqua Natura Benidorm
The Haygoods
The Land of Legends
The Museum of Modern Art- MoMA
The National WWII Museum
The Sightseeing Pass
The Walt Disney Family Museum
Tilos Travel
Time Travel Vienna Betriebs GmbH
Tivoli Gardens
TMB - Transports Metropolitans de Barcelona
Toronto Heli Tours
Torres Bermejas (DCI PUNTO Y COMA)
Tour Montparnasse 56
TUI Italia srl
TUI LANZAROTE
TURISMO TORINO E PROVINCIA SCR
Tusenfryd
TV-Turm Alexanderplatz Gastronomiegesellschaft mbH // Berliner Fernsehturm
Universal Orlando Resort
Universal Studios Hollywood
Universal Vision / Jupiter Legend
Unver Su Sporlari
Van Gogh Museum
Verwunderei GmbH - Illuseum Berlin
Vienna Giant Ferris Wheel
visitBerlin
Walt Disney World
Warner Bros Studios
WarsawPass / City Info sp. z o. o.
Wendella Tours and Cruises
Whitney Museum of Art
WonderWorks Myrtle Beach
WonderWorks Orlando
WonderWorks Pigeon Forge
WONDR
World of Coca Cola
Xanterra
Yda Dalaman Havalimani
Yesil Marmaris Bodrum-Marmaris
Yey Touristfly
Zermatt Bergbahnen AG
Zoo Miami
Zoo Parc de Beauval
Zoom Torino
Bay C Yacthing
Belvedere
New York City Photo Safari
Rancho Texas Lanzarote Park
Sanrich Lanzarote
Siam Park
Turismo Torino e Provincia
CONTACT MET JOU OPNEMEN
Als je via onze website boekt of op een andere manier hebt aangegeven dat we je via e-mail mogen bereiken, dan gebruiken we het e-mailadres dat je hebt opgegeven om met je te communiceren. Bijvoorbeeld om je e-bevestiging, e-ticket, e-annulering enz. te sturen. We gaan ervan uit dat je e-mailadres klopt en dat je de risico's van deze manier van communiceren begrijpt. Let op: je moet mogelijk nog steeds contact met ons opnemen via onze klantenservice of schriftelijk, zoals vereist in onze algemene voorwaarden.
TOEPASSELIJK RECHT EN RECHTSGEBIED
Deze algemene voorwaarden vallen onder Italiaans recht, vooral onder wetsbesluit nr. 206/2005 over overeenkomsten op afstand en wetsbesluit nr. 70/2003 over bepaalde aspecten van e-commerce. Als je je gewone verblijfplaats hebt in een ander EU-land dan Italië, geniet je overeenkomstig artikel 6, lid 2, van Verordening nr. 593/2008 ook de bescherming van de dwingende bepalingen van het land waar je je gewone verblijfplaats hebt.
ONLINE GESCHILLENBESLECHTING
Overeenkomstig artikel 14 van Verordening (EU) nr. 524/2013 laten we je weten dat je geschillen over de aankoop van de producten op de website kunt oplossen via het ODR-onlineplatform dat wordt beheerd door de Europese Commissie en dat je kunt vinden op het volgende adres.
EXTRA SERVICE: ALGEMENE VOORWAARDEN
EXTRA SERVICE: ALGEMENE VOORWAARDEN
EXTRA SERVICE: ONZE OVEREENKOMST MET JOU
Voordat je de Extra Service (“Extra Service”) via deze website boekt, vinden we het belangrijk dat je begrijpt wat je boekt voordat je je vastlegt. We hebben hieronder alles wat je moet weten op een rijtje gezet, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Als we het hebben over ‘wij’, ‘ons’, enz., bedoelen we MUSEMENT S.P.A. (Geregistreerd kantooradres in Milaan, via Polesine 13, fiscaal nummer en btw-nummer 07978000961, online reisbureauvergunning prot. n. 170695).
We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de door ons aangeboden extra service wordt geleverd door efficiënte en gerenommeerde bedrijven. Deze bedrijven volgen de lokale normen en vereisten.
Als je om welke reden dan ook contact met ons wilt opnemen, stuur dan een e-mail naar (support@gotui.com) of bel ons op +44 20 3830 1409. We zijn elke dag geopend van 10.00 tot 18.00 uur CET.
Je kunt gebruikmaken van de Extra Service op voorwaarde dat je akkoord gaat met de boekingsvoorwaarden die op de website staan, volgens de prijzen, tarieven en annuleringsvoorwaarden die op het moment van boeken worden getoond. De website helpt je bij het boekingsproces.
EXTRA SERVICE: GESCHIKTHEID EN GEBRUIK
De Extra Service is alleen beschikbaar voor geselecteerde klanten die een TUI Rhodos pakketreis hebben gekocht.
De service is niet overdraagbaar en alleen geldig vóór de reis en voor de duur van je reis zoals gespecificeerd in je boekingsbevestiging. Het moet ten minste een week voor je reis worden gekocht om optimaal gebruik te kunnen maken van de inbegrepen diensten.
Ongebruikte onderdelen van de Extra Service worden niet terugbetaald. Tenzij je bestemming verandert, dan is terugbetaling op aanvraag mogelijk.
EXTRA SERVICE: VOORDAT JE BOEKT
Het is belangrijk dat jij (en je gezelschap): ervoor zorgt dat de gegevens die je aan ons doorgeeft juist zijn;
EXTRA SERVICE: PRIJZEN
Alle prijzen kloppen op de datum dat ze op deze website staan, maar we kunnen ze af en toe aanpassen. Omdat we soms superlage tarieven hebben, kan een prijs die we je hebben gegeven hoger of lager worden als je later terugkomt om te boeken.
De prijs van de extra service die je aan ons betaalt, is inclusief:
Alle diensten die in de boekingsbevestigingsmail staan;
Italiaanse btw.
De prijs is exclusief diensten die niet in de boekingsbevestigingsmail staan.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
We accepteren Mastercard, Visa, Amex, Ideal, Paypal, Google Pay en Apple Pay.
Op het moment van je boeking wordt het volledige opgegeven bedrag van je creditcard of betaalkaart afgeschreven. Betalingstransacties op onze website worden versleuteld door een veilig betalingssysteem dat wordt ondersteund door enkele van 's werelds toonaangevende banken en onze site is geverifieerd door Thawte. Deze technisch veilige omgeving zorgt ervoor dat creditcardgegevens niet kunnen worden onderschept en niet worden bekendgemaakt aan anderen dan financiële instellingen die nodig zijn om betalingsopdrachten van de klant te verwerken.
Als je een factuur nodig hebt, wordt deze elektronisch naar je verzonden in de vorm van een pdf-bestand per e-mail. Als je geen elektronische factuur wilt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.
Als we gegronde redenen hebben om te vermoeden dat je boeking frauduleus is, behouden we ons het recht voor om deze automatisch te annuleren en een kennisgeving per e-mail te sturen naar het e-mailadres dat je bij het boeken hebt opgegeven.
EXTRA SERVICE: WIJZIGINGEN EN ANNULERINGEN
Wij behouden ons het recht voor om de Service of een onderdeel daarvan te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, op te schorten of te beëindigen. Als we de Service annuleren, kun je in aanmerking komen voor een volledige of gedeeltelijke terugbetaling, naar ons eigen oordeel.
Als je vakantiebestemming verandert, kun je een terugbetaling aanvragen. Afspraken met lokale experts moeten van tevoren worden gepland en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Gemiste of te late afspraken worden niet opnieuw gepland of terugbetaald.
EXTRA SERVICE: SERVICES
Een priority telefoonlijn voor en tijdens je reis. Als je een vlucht hebt geboekt bij een andere maatschappij dan TUI, kunnen er beperkingen zijn voor het wijzigen van je boeking. In dat geval moet je eventuele wijzigingen rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij aanvragen. Je TUI-reisadviseur laat je weten of dit het geval is. Gesprekken worden in rekening gebracht tegen de standaard nationale/internationale tarieven van je telecomprovider. We rekenen geen extra kosten of premiumtarief voor deze service. De priority-lijn is bedoeld voor vragen aan de klantenservice en hulp met betrekking tot je boeking. Hoewel we ernaar streven om snelle ondersteuning te bieden, kunnen we geen onmiddellijke reactie of oplossing garanderen, vooral in geval van een groot aantal telefoontjes of externe storingen. De priority-lijn biedt geen noodhulp. Voor noodgevallen moet je contact opnemen met de lokale hulpdiensten.
Eén telefonisch- of videogesprek van 20 minuten via Microsoft Teams met een lokale TUI-expert. Er zijn geen extra kosten verbonden aan dit gesprek. De lokale TUI-expert geeft je inzichten, tips en suggesties op basis van zijn of haar persoonlijke ervaring en lokale kennis. Alle aanbevelingen, inclusief die met betrekking tot restaurants, attracties, vervoer en andere diensten, worden uitsluitend ter informatie gegeven. We garanderen niet de nauwkeurigheid, veiligheid, geschiktheid of kwaliteit van diensten of excursies van derden die door de lokale TUI-expert worden aanbevolen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het inschatten van de risico's en geschiktheid van het opvolgen van aanbevelingen. We zijn niet aansprakelijk voor enig verlies, letsel of ongemak dat voortvloeit uit dergelijk advies.
Premium zelfgeleide tours voor Rhodos zijn beschikbaar via onze samenwerking met SmartGuide. De tours worden ontwikkeld, onderhouden en gedistribueerd door “SmartGuide”, een onafhankelije externe aanbieder. Door deel te nemen aan de tours, ga je akkoord met de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van SmartGuide. We zijn niet de eigenaar van en hebben geen controle over de inhoud van deze tours en aanvaarden geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of veiligheid ervan. Je gebruik van de zelfgeleide tours is op eigen risico. Je dient voorzichtig te zijn en alle lokale wetten, gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en reisadviezen op te volgen.
EXTRA SERVICE: BEPERKINGEN EN AANSPRAKELIJKHEID
Voor zover de wet het toelaat, wijzen we alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot de Extra Service af.
Onze totale aansprakelijkheid voor claims die voortvloeien uit of verband houden met de Extra Service is beperkt tot het bedrag dat voor de Extra Service is betaald.
We zijn niet aansprakelijk voor indirecte, incidentele, speciale of gevolgschade, inclusief maar niet beperkt tot persoonlijk letsel, verlies van plezier, gemiste activiteiten of reisonderbrekingen.
EXTRA SERVICE: OVERMACHT
In zeldzame gevallen kunnen we gedwongen zijn om je Extra Service-boeking te wijzigen of te annuleren vanwege onverwachte grote gebeurtenissen, ook wel overmacht genoemd. Dit zijn belangrijke gebeurtenissen die we, zelfs met alle zorgvuldigheid, niet konden voorzien of voorkomen en die buiten onze redelijke controle lagen. Zulke gebeurtenissen kunnen zijn: politieke conflicten, oorlogshandelingen, oorlogsdreiging, rellen, burgerlijke onrust, terroristische activiteiten (daadwerkelijk of dreigend) en de gevolgen daarvan, grenssluitingen, stakingen en/of arbeidsconflicten (daadwerkelijk of dreigend), technische problemen met machines, transport of apparatuur, overheidsingrijpen, natuur- en nucleaire rampen, brand, epidemieën, gezondheidsrisico's en pandemieën, gesloten of overbelaste luchthavens, explosies of extreme weersomstandigheden (waaronder orkanen) en andere soortgelijke gebeurtenissen.
Wijzigingen of beëindiging van je contract als gevolg van overmacht zijn uiterst onwaarschijnlijk. Als dergelijke belangrijke gebeurtenissen zich echter toch voordoen, zullen wij je Extra Service volledig terugbetalen.
Wij zullen uiteraard ons best doen om je als onze gewaardeerde klant in deze omstandigheden waar mogelijk ondersteuning te bieden.
EXTRA SERVICE: PRIVACY
We weten hoe belangrijk je privacy online is, dus we nemen dit serieus. Tijdens het boeken vragen we je om persoonsgegevens, zoals de namen van jou en je gezelschap, en je creditcardgegevens. Alle verzamelde gegevens worden behandeld volgens ons privacybeleid en door de Extra Service bij ons te boeken, geef je toestemming voor het verwerken van persoonlijke informatie over jou en je gezelschap.
EXTRA SERVICE: CONTACT MET JE OPNEMEN
Als je via onze website boekt of op een andere manier hebt aangegeven dat we je via e-mail mogen bereiken, dan gebruiken we het e-mailadres dat je hebt opgegeven om met je te communiceren. Bijvoorbeeld om je e-bevestiging, e-ticket, e-annulering enz. te sturen. We gaan ervan uit dat je e-mailadres klopt en dat je de risico's van deze manier van communiceren begrijpt. Let op: je moet mogelijk nog steeds contact met ons opnemen via onze klantenservice of schriftelijk, zoals vereist in onze algemene voorwaarden.
EXTRA SERVICE: TOEPASSELIJK RECHT EN RECHTSGEBIED
Deze algemene voorwaarden vallen onder Italiaans recht, vooral onder wetsbesluit nr. 206/2005 over overeenkomsten op afstand en wetsbesluit nr. 70/2003 over bepaalde aspecten van e-commerce. Als je je gewone verblijfplaats hebt in een ander EU-land dan Italië, geniet je overeenkomstig artikel 6, lid 2, van Verordening nr. 593/2008 ook de bescherming van de dwingende bepalingen van het land waar je je gewone verblijfplaats hebt.
EXTRA SERVICE: ONLINE GESCHILLENBESLECHTING
Overeenkomstig artikel 14 van Verordening (EU) nr. 524/2013 laten we je weten dat je geschillen over de aankoop van de producten op de website kunt oplossen via het ODR-onlineplatform dat wordt beheerd door de Europese Commissie en dat je kunt vinden op het volgende adres.

